Skip to main content
Support is Offline
Today is our off day. We are taking some rest and will come back stronger tomorrow
Official support hours
Monday To Friday
From 09:00 To 17:30
  Tuesday, 25 January 2022
  2 Replies
  6.5K Visits
0
Votes
Undo
/media/kunena/emoticons/smile.png Bonjour,Je voudrais vous exposer un problème que je rencontre en passant par le menu "Edition" --> Atteindre --> Cellules... (ou CTRL T) J'ai auparavant utilisé une formule "texte", un copié/collé "valeurs". Mon Excel date de Office 2003, mais c'est pareil vace Excel 2007 (voir fichier joint).Ci-joint un fichier qui décompose en 6 feuilles le déroulement de mon processus (le but est de créer de petits jeux composés de plusieurs acrostiches).Ce que je souhaiterais, c'est que toutes les cellules vides de la plage en Feuilles 3, 4 ou 5 puissent être colorées ensemble.Et je ne souhaite pas de MFC (Mise en Forme Conditionnelle), car je vais être ensuite amené à supprimer le texte (voir Feuil6), pour ne faire plus apparaître que des cellules bordurées et colorées.

Est-ce possible sans trop de manipulations ? Faut-il une macro ?

Cordialement.   Cellules_semblant_vides.xlsx
2 years ago
·
#2455
0
Votes
Undo
Hi Patapin,

Please post in English so that most of the users can understand you.

Amanda
2 years ago
·
#2456
0
Votes
Undo
Hi Amanda Lee, you're right, I'll try to do it:
I’d like to tell you about a problem I am facing, with Excel 2003 or 2007. First I use MID function to separate words into letters.Then I select a specific area with all the formulas, I copy itand I paste it using “Values” Now I use CTRL+T (or Search & Select à Reach)--> Cells--> Empty cells--> OKAnd this is weird: there are no corresponding cells!What happened? How can I correct this?  Non_empty_Cells.xlsx
 
Attachments (1)
  • Page :
  • 1
There are no replies made for this post yet.